Längesen...

Jaa.. nu va det ettag sen ja skrev nåt här. Har inte så mycket intressant att skriva om så.

Men då ska vi se vad har hänt sen ja skrev senast... inte mycket
Det har blivit December, jag har fyllt i min tatuering, Josef har blivit 25, jag har möbletat om, det har blivit kallare utomhus... ja som ni läser så händer det inte sådär super mycket intressant.

Well... julafton närmar sig iaf, vilket är rätt mysigt. Tända ljud lite då o då.

Vill fotografera mera... men vädret tillåter inte riktigt.
Får fixa nåt ställe o fota på.. då jääklar.

Har inte mycket mer att skriva.

XOXO
Jimi



Kommentarer
Postat av: marre

åååh, tack så mycket :)

2009-12-06 @ 18:55:14
URL: http://maaarre.blogg.se/
Postat av: marre

HAHA, ja det gör jag verkligen! Jag glömde att skriva ett nytt inlägg så nu ser det ut som att de är den heaer jag talar crap om :P ska ändras

2009-12-08 @ 10:38:42
URL: http://maaarre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0