Regn, åska och... Fifa 09

Typ så såg min dag ut... vaknade till lite regn... sen vart det uppehåll.
Per skickade SMS så ja drog till honom en stund och chillade lite.

Sen drog vi ner till mig och började spela lite FIFA.. och precis när vi sätter igång så börjar det att regna som om att vi ska behöva bygga en ny Ark och samla ihop alla djur och allt det där ni vet.

Mja.. nåt sånt blev det väl idag tror ja.... ja.. det stämmer nog bra =)

Ja just det... vill ha ett nytt objektiv till min Nikon D60... nån som vill sponsra mig med sisådär 3000kr???

Ja just fan.. ska tatuera mig snart oxå =)

På Återseende
Puss



Kommentarer
Postat av: emma

snyggt..

2009-07-10 @ 01:21:54
URL: http://themami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0