På order av Lina

Ja.. på order av Lina så ska jag börja skriva ordentligt så det finns nåt vettigt att läsa om.

Idag så blir det ju jobb ikväll igen.. 22-06 -_-'
Inte kul att jobba natt.. asså, det är inte så jobbigt... men det är inte kul.
Det är tur att man har bra arbetskamrater så det blir lite roligare iaf =)

På lördag så ska jag, Josef och Lina (samma Lina som gav mig order ja) åka till Mullhyttan av alla ställen för att gå på ett namnkalas för Vincent och Neas son. Blir nog en trevligt tillställning.

Jag funderar på att införa nåt roligt här på min blogg.. typ Dagens låt eller nåt annat kul.
Vad tror ni om det?  Recensera skivor kanske? Så det blir nåt vettigt att läsa om tänkte jag.

KOM MED FÖRSLAG TACK =)

Har inte så mycket mer att säga nu mer än På återseende

Puss o kram


Kommentarer
Postat av: Lina

Jadu, Dagens vad som helst skulle ju funka... dagens mat, dagens youtubeklipp, låt, dröm, tanke, film osv. Behöver inte vara typ en sak om dagen utan det kan vara nått annorlunda varje dag :P eller på måndagar är det musik och tisdagar Tvspel eller nått sånt XD haha ne vad vet jag

2010-10-05 @ 15:40:41
URL: http://tsumetai-hana.blogspot.com/
Postat av: Nea

va kul att ni kommer på lördag :D Mullhyttan av alla ställen hehe ;)

2010-10-05 @ 16:55:31
URL: http://familjen-sol.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0