Yaaay...

Äntligen är det långledigt... eller ja, 5 dagar iaf.

Gud va segt det va på jobbet inatt.. krånglade hur mycket som helst.. massa småfel hela tiden, det gör inte jobbet roligare direkt. Men men, det va bara att stå ut och jobba på till klockan 06.18. Sen va det bara att gå hem och lägga sig i sängen o sova. Det va såå skönt.. va längesen jag längtade efter min säng så mycket.

Fick inte sova så långe som jag ville idag heller dock. För min syster och hennes ungar kom och gjorde liv i luckan. Sen väckte dom mig o sa att det va kaffe. Well well... Är ju ledig iaf.

Jaha.. vad händer denna ledighet då. Få se nu. Ska tapetsera om och lägga nytt golv i mitt rum och åka på namnkalas hos Vincent, Nea och lilla Leon.

Det är väl det som är planerat. Nån som har nåt annat förslag.. är lite sugen på att festa faktiskt. Känns som det kan behövas. Träffa lite folk =)

Idag drar jag igång med ett nytt segment i min blogg. "Dagens". Så här kommer den första.

Dagens låt: Trapt - Who's going home with you tonight Spotify eller Youtube. ENJOY!

På Återseende

Puss



Kommentarer
Postat av: Vincent Aun

Lördag kommer bli trevligt :) ska bli så kul att få visa upp min son för mina bästa vänner :D

2010-10-06 @ 23:56:32
URL: http://aun-tattoo.blogspot.com
Postat av: marre

ja det tycker jag att du ska göra!! Besök är alltid kul! :D

2010-12-09 @ 09:01:14
URL: http://maaarre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0